• +48 500 055 379

  • info@gardenspace.pl  |  Kontakt

menu

Oltre - szukaj
0 0.00
  • Twój koszyk
  • Koszyk pusty

Zaufali nam:

/poziom-511-design-hotel-spa /hotel-mikolajki-conference-spa /chocholowskie-termy /hotel-arlamow /doubletree-by-hilton-krakow-hotel-convention-center /tristan-hotel-spa /hotel-uroczysko-siedmiu-stawow

FAQ

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez 
    email: sklep@gardenspace.pl lub telefonicznie: 48 33 484 18 86
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą 
    email: sklep@gardenspace.pl lub telefonicznie: 48 33 484 18 86
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu 
do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: 
statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby 
potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane 
informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

4. Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej 
przez Ciebie formy dostawy.


5. Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, 
możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

6. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy 
dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy 
płatności, rodzaju przesyłki oraz gabarytów przesyłki - koszt przesyłki wynosi od 60 do 400 złotych.

W celu zoptymalizowania czasu i formy dostawy i zminimalizowania kosztów transportu mebli Oltre prosimy o 
kontakt z naszym biurem handlowym
tel.: 33 484 18 86 lub sklep@gardenspace.pl


7. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z 
następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • gotówką,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • pobranie.

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: 
Unii Europejskiej 26 32-600Oświęcim, godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. 
Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.


9. Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, 
które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny –
nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


10. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności 
mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. 
Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie
zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


11. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w
formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT |
umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu
opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


12. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na 
wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa.W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, 
dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak
najszybciej - najlepiej telefonicznie: 48 33 484 18 86.


13. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na 
wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - 
- najlepiej telefonicznie: 48 33 484 18 86.


14. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. 
Gwarancja dla Przedsiębiorstw to 12 miesięcy, a dla Klientów indywidualnych to 24 miesiące licząc od daty sprzedaży produktów. 
Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.


15. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy 
opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie 
skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 48 33 484 18 86.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 48 33 484 18 86.


16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy 
lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować na: Garden Space sp.z.o.o. sp.k. z 
siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, tel.:48 33 484 18 86, e-mail: sklep@gardenspace.pl o swojej 
decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednorazowego Oświadczenia (np. pismo wysłane drogą
pocztową, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo
również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. 

Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie
otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania 
przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty 
dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego
niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, 
w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności
dokonamy przy użyciu dokładnie takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, 
chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w 
związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia 
nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument otrzymał rzecz w związku z umową: Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy na adres: 
Garden Space sp.z.o.o. sp.k. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, 
w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Termin jest zachowany jeżeli Państwo odeślą lub dostarczą rzecz przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,termin 14 dni 
liczy się od momentu w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż 
przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

17. Wzór formularza odstąpienia od umowy:

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- ADRESAT: Garden Space sp.z.o.o. sp.k. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, 
tel.:48 33 484 18 86, e-mail: sklep@gardenspace.pl

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy 
sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*),
umowy polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*), świadczenie następującej usługi(*): .................................... ,

- Data zawarcia umowy/odbioru(*):........................................................................ ,

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)/nazwa firmy(*):......................................................... ,

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej): .................................. ,

- Data: ..................................... .

(*)- Niepotrzebne skreślić.

czytaj post
Dni Otwarte Garden Space 2017 - fotorelacja

Dni Otwarte Garden Space 2017 za nami! Obejrzyjcie naszą fotorelację z tego wydarzenia. Działo się naprawdę wiele! Dni Otw...

czytaj post
Dni Otwarte w salonach Garden Space 21-23.2017

Serdecznie zapraszamy na dni otwarte Garden Space® w dniach 21-23 lipca 2017. Na wszystkich odwiedzających czeka mn&oa...

czytaj post
Spoty reklamowe Oltre w TV

Prezentujemy kilka naszych nowych spotów reklamowych, które powstały we współpracy z firma